Bilder från förfesten i lördags

Nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och ska blogga, och lägga upp bilder från utgången med Linda, Tessa och Micke i lördags.

Ska hon föda måntro? :-D


Jag börjar bli som Tessa, kan inte vara seriös på en bild!


Tessa och jag dricker våra berömda jordgubbsmojitos. MUMS!


Linda och Micke körde rockband. Jag och Tessa spelade inte riktigt i samma liga som dom, men skoj var det ändå!


Tessa i en hård SingStar-match, antagligen mot mig.


Ikväll är det sista gången på ridningen, sen är det avslutning på söndag med 3-timmars uteritt till Jämjö borg på söndag. Jippi! Det ska bli skoj. Hoppas bara på bra väder.
På lördag ska jag jobba och dra in lite extra pengar. Hopas det går bra, har inte jobbat en lördag sen stan brann :-S

Tjing / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback