Vilken tur!

Jag har nu äntligen hittat ett ställe här i stan som har spraytanning. Måste bara göra det till Per och Carros bröllop. Vill ju inte se ut som ett vandrande lik. Kommer att bli så snyggt till klänningen som jag har köpt!
Ronja sussar som vanligt vid den här tiden och jag har tränat.
Farmor och farfar var förbi förut. Farmor hade med sig ett par jättesöta hängelbyxor i röd och vitrutigt bomullstyg. Hur söta som helst. Till Ronja då, inte till mig. Skulle kanske se lite fånigt ut på mig, men jag vet inte :-D
Nu ska jag ta något att tugga på innan det är dags för lunch med Mats vid 13-tiden.

Later dudes / Jossan

Kommentarer
Sara

jag spraytannade mig när jag skulle gifta mig. Blir så jämnt och snyggt!

2009-05-21 @ 17:43:24 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback