Utmanad!

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika).
Lycka till!

Vad heter du?: Josefin
Ett ord på fyra bokstäver: jord
Flicknamn: Jendine
Pojknamn: John
Yrke: jämnställdhetsminister
Färg: Jonatan 0816 (haha, en gråton som jag hittade på www.beckers.se. Vilken färg börjar på j liksom? Jag var tvungen att fuska lite).
Klädesplagg: jacka
Mat: jägarbiff
Sak i badrummet: Jif rengöringsmedel (eller? Åh, fan vad svårt!)
Plats/stad: Järfälla
En orsak att vara sen: järnvägsreparation
Något man skriker: Jävlar!
Film: Jumanji
Något man dricker: juice
Band:  Jackson Five
Djur: järv
Gatunamn:  Johannedalsvägen
Bil: Jaguar
Sång: Jag ger dig min morgon
Känd person: Josefine Craaford (om hon nu anses som känd. Men hon var ju med i Stjärnor på is i alla fall).

Men nu har jag i alla fall antagit utmaningen, om än några dagar för sent Terre. Pust, det var ingen lätt match!
Snart kommer Mats hem från jobbet. Det blir kyckling med god sås till middag idag tillsammans med pressad potatis. Mums vad gott. Jag längtar redan! Mats har med sig spännande saker hem idag.

SVÅRT! / Jossan

Kommentarer
Tuss

Åhå du fixade det galant, jag fuska oxå lite hade min man breve mej=)



Hoppas du haft en fin kväll.

Kram kram

2009-05-28 @ 20:43:33 | http://tingelingtuss.blogg.se/
Åsa

Haha, ja nog känns det som om man hade fått följa med Liam upp på rummet om man hade investerat i den där bikinin och haft den på sig då??!! ;)

2009-05-28 @ 22:06:42 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback