Puh!

Full rulle hela dagen. Vi var inne i stan hela eftermiddagen typ. Mats klippte sig och vi fixade lite grejer på stan. Sen var vi hemma hos Per och Elliot och fick fika. Vi lånade deras gåstol. Men Ronja har inte hajjat än hur man ska ta sig framåt. Hon leker mest med leksakerna som är framför. Både jag och Mats har hunnit träna idag. Mats har klippt gräsmattan, precis innan det började regna, åska och blixtra. Jag gick en prommis runt samhället på fm.
Idag fick jag svar från Filippa på Facebook, en gammal klasskamrat från Balettakademien. Så himla skoj att höra ifrån henne. Hon dansar inte heller något längre. Skönt att höra att man inte är den enda.
Sen har jag fått sms från min vän Lisa, och dom har ev köpt ett hus här längre upp på gatan. Så himla skoj! Hoppas att allt går vägen nu. *håller tummarna*
Imorse fick jag biljetterna till Norrköping Int. Horseshow med Posten. Åh, det ska bli så grymt skoj att gå med Tessa! Men det är ju inte så långt kvar dit, så vi behöver inte vänta så länge. Wiiieee!
Nu ska jag plocka undan i köket, sen ska jag gå ner till tvrummet och softa resten av kvällen. Hoppas att Ronja somnar snart. Hon har varit gnällig på kvällen här. Jag har sår i öronen tror jag :-D

Tjing tjong / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback