Lördagskväll med Tessa och Micke

Jag knäppte några bilder i lördags. Tessa knäppte och så jag ska höra med henne om vi inte kan byta lite bilder.

Här kommer mina i alla fall.

Lite SingStar blev det så klart. Här en tuff match mellan Mats och Tessa.


Tessa koncentrerad på Eurovision.


Gänget i soffan. (Sorry Micke, jag var tvungen att lägga ut den här bilden) :-D


Eurovision på vår teve


Micke och Vira vovve busar lite på golvet


Ja, det var lördagen i några bilder. Som sagt, Tessa har fler fina bilder, från promenaden bl a. Ska pressa henne på bilderna!
Nu kom Mats just innanför dörren. Men nu har han åkt igen. Han skulle åka och kolla om släpvagnen hade kommit hem. Vi ska låna Bosse och Anna-Lenas träningsmaskin, och då måste vi ha släpet att frakta på. Det kommer att bli toppenskoj att träna nu, på en riktig maskin. Wiiieee!
Ronja har idag och igår fått lite 8 månaders-mat. Hahaha. Det uppskattades inte kan jag säga! Usch vad hon spottar och fräser stackaren. Det är ju ganska stor skillnad från 6 mån-maten till 8 mån-maten, mycket mer bitar och andra smaker. Men vi får väl försöka vänja henne och varva lite mellan dom två. Men det var faktiskt ganska gulligt när hon fräste och grimarserade.

Vi hörs / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback