Kanske ändå...

Tror att ge ska ge mig på att laga egen mat till Ronja. Hittade en toppenbra sida med en massa trevliga recept. Finns inte så många olika sorters fiskrätter i affärn, så då kan det ju vara bra att göra egen. Hittade ett trevligt torskrecept som jag tror att hon kommer att gilla. Så nu ska det banne mig bli av!
Igår var en relativt händelselös dag. Vi tvättade, bytte sängkläder, var och handlade och dammsugade. Likadant blir det idag, inget speciellt. Johanna ska komma förbi och se hur vi bor. Roligt!
Igår kväll vid strax efter 23 blev det strömavbrott. Då gick jag och Mats upp till vardagsrummet uppe och tände ett stearinljus. Vi satt och pratade och tittade på grannen som hade fest. Hur mysigt som helst! Men sen blev vi trötta och gick och la oss. Precis när vi höll på att somna kom strömmen igång och frysen börjde pipa. Men lika snabbt försvann strömmen igen, och så där höll det på några gånger. Men det var mysigt i alla fall!

Nu ska jag göra nåt vettigt / Jossan

Kommentarer
Sara

konstigt med strömmen!



det är ganska lätt att göra egen mat. Jag försöker ju att ge det mesta hemlagat. men nu ska vi börja ge mat två ggr per dag så blir nog burk ibland för måste laga så ofta annars. det han gillar mest är när jag har gjort potatis, majs, broccoli och lax.

2009-05-24 @ 21:27:24 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback