Imorgon hoppas jag

Vi håller alla tummar jag och Ronja för att Tessa kan komma ut och vara med oss en stund imorgon eftermiddag. Det är skönt med lite sällskap ibland också. Och så tycker Ronja att det är så roligt att titta på Vira när hon springer fram och tillbaka med tennisbollen över gräsmattan. Och dessutom Tessa så har jag tagit fram walnut brownies från frysen, om det kan locka dig lite extra ;-)
Nu ska jag gå ut och sätta mig och läsa på altanen. Tränar på eftermiddagen istället. Just nu vill jag ta till vara på det fina vädret! Ronja sussar. Skönt!

Over and out / Jåz

Kommentarer
Sara

ja det är ju så soligt och fint ute! hoppas det fortsätter att vara det även när min förkylning släppt. vågar mig inte ut alltför mycket ännu. det är så blåsigt!

2009-05-25 @ 11:35:32 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback