Fredag idag

Har precis suttit ute på altanen och stekt lite med en god bok. Idag har vi inte gjort många knop jag och Ronja. Vi gick en promenad på förmiddagen. Sen somnade hon och då tränade jag. Sen har vi suttit ute som sagt och haft det skönt.
Mats slutar vid 16 idag. Så vi ska göra egen pizza ikväll och mysa framför teven. Imorgon har vi inte heller något planerat. Kanske rensa rabatter om vädret tillåter. Är det som idag så vill man ju vara ute! Och sen jobbar jag ju på söndag. Hjälp! :-D
Skulle ju behöva dammsuga för det har vi fortfarande inte gjort. Det går inte snabbt i det här hushållet inte. Men jaja, det kommer en morgondag också. Nu ska jag ta en Loka Päron och njuta värmen tillsammans med min gnälliga dotter.

Tjing / Jossan

Kommentarer
Sara

jag mixade blåbären först och sedan rörde jag ihop det med kesella. Hoppas han tycker om det. Tyckte det var bra för att dryga ut blåbären lite så det liksom blir "mer". Blir ju krämigt och bra också. Fick tipset av en kompis som gjort så med jordgubbar till sin dotter.

2009-05-16 @ 15:54:41 | http://sarasrum.blogg.se/
Sara

jag tror han tyckte det var lite för surt. kan säga att bajset var inte trevligt dagen efter han åt blåbär. Alldeles blåsvart och kletigt...usch!!

2009-05-18 @ 10:53:55 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback