Back home again

Nu är vi hemma efter lite sång och fika på öppna förskolan med Brita. Tyvärr så var det bara vi där. Eliah och Alice som brukar vara där, var inte där. Tråkigt, men vi sjöng och Ronja tyckte att det var jätteroligt! Och så var ju farmor med, och det var extra skoj.
Nu sover Ronja igen efter en portion gröt och jag sitter och surfar lite härlig musik på YouTube. Just nu lyssnar jag på Your winter med Sister Hazel. Filmmusik från 10 things I hate about you. Underbar låt och bra film också för den delen. Men nu måste jag nog poppa lite Peter LeMarc, känns som sånt väder. Älskar låten Du och jag mot världen. Vilken mysig röst, och så ser han ut som en liten hobbit utan hår :-D Dagens tips om världens bästa feel good-låt; Så gott att må gott igen. Och hans låt Tess är ju en klassiker.
Ikväll blir det taacos och hockey. Jag kan läsa lite när matchen är tråkig. Och imorgon är det äntligen fredag igen. Och på lördag ska vi på Carros 30-års fest. Vad ska man ha på sig då? Hmm, den eviga frågan... Jag får inventera. Beror lite på väder och vind. Skönt att Ronja ska vara hemma med farmor och farfar så behöver jag bara bekymra mig för mina egna kläder. Annars ska man ju styra med hennes också. Har nog besvärligt med hennes klädval till fotograferingen på öppna förskolan på måndag.
Nu måste jag dricka lite Loka päron och läsa. Och smsa Carro! Det är faktiskt idag som hon fyller år! GRATTIS!

Later dudes / Jåz

Kommentarer
Sara

jag har det soundtracket på cd. Är ju så bra =)

2009-05-07 @ 18:10:23 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback