Avklarat!

Dagens förmiddagspass på crosstrainern är avklarat. Pust och stön! Körde rätt hårt med sit ups och andra magövningar efteråt också. Så jag lär känna det i magen imorgon. Men det är härligt! Jag gillar att ha träningsvärk i magmusklerna för då känner man sig genst smalare och mer trimmad. Så fort jag blir sugen på något godis eller läsk så försöker jsg tänka på bröllopet och att jag vill vara smal då. Och tänk, det funkar! Så himla skönt att ha ett mål.

Hittade en fin bild på Tessa från förra helgen.

Idag hyllar jag min bästa vän i hela världen. Vi har hållt ihop i alla dessa år, med små uppehåll då och då när vi har varit lite olika i livet. Men se nu, 24 och 25 år gamla och fortfarande tajta som bara den. Hon är den som jag kan känna mig 100% Josefin tillsammans med, ja förutom Mats så klart. Det är underbart att kunna säga och göra vad man vill till varandra och man kan vara tysta utan att det blir pinsamt. Vi har så många minnen tillsammans, det händer ju en del på 20 år som är värt att komma ihåg. Hon är som min syster och vi kallar henne moster Tessa inför Ronja, som hon också är gudmor till så klart. Tessa, jag älskar dig!

Ciao / Jossan

Kommentarer
KateWellings

Hahaha, det tänkte jag inte ens på!! :D Yes, brings back sweet memories!! ;)

2009-05-22 @ 13:06:55 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback