Två vaccinationer idag

Nu har vi ätit lunch och Mats har gått tillbaka till jobbet. Ronja sover efter mycket gråt och två sprutor på bvc idag. En i varje lår fick hon, och hon var inte glad kan man ju säga. Nu ligger och vilar lite, man blir ju trött av att gråta.
Hon hade gått upp ca ett kilo, 6565 g vägde hon nu. Den 21/1 vägde hon 5655 g. Hon hade vuxit på längden också, 3 cm sen sist och hon var nu 63,5 cm lång och ståtlig.
Det är i alla fall skönt att vara hemma igen. Mats och Bosse har jobbat på bra i Ronjas rum och det blir SÅÅ fint! Jag lägger upp bilder senare, för jag vet inte vart på datorn Mats har gömt dom.
Nu ska jag ta reda på katternas massaker här. Dom bestämde sig hastigt och lustigt för att plantera om en av våra blommor. Detta resulterade i att det är gjorde hela golvet och blomman hänger på tre kvart. Om dom inte var så söta så vet jag inte vad jag skulle göra med dem...

Tjing tjong / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback