Lite lugn och ro...

Nu har lugnet sänkt sig över Östkindsvägen 5. Himla skönt! Jag har plockat iordning i köket efter middagen och kokat nytt vatten till Ronjas termosar. Mats sitter nere med Ronja och ger kvällsersättningen. Fick sms från Lisa, ska träffa henne och Ida nästa vecka. Mats blir nog också med. Vet inte om Marcus också skulle komma eller om han jobbar. Annars får Mats lyssna på lite tjejsnack. Lisa och Ida ska gå på babybio senare i månaden, det kanske man ska hänga med på. Lät roligt!
Jag har nu insett att jag MÅSTE lära mig att åka buss med Ronja, för att få lite frihet. Och jag vet, att har jag bara klarat av det en gång, så kommer det att gå bra sen. Men det är den där första gången som är lite kämpig. Men jag SKA!

We shall overcome! / Jossan


Kommentarer
Tuss

Å tack, massor av kramar till er me, fast utan baciller=) Ha en underbar fredag. Kärlek.

2009-03-13 @ 11:00:13 | http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback