Testat

Nu har vi testat NaturNes-barnmat. Dvs Nestlés ekologiska alternativ med ångkokta grönsaker och allt vad det var. Vi testade idag spagetti med biff och tomat. Sisådär tyckte Ronja... Några tuggor gick väl ner, men sen började hon spotta. Jag får testa senare igen. Tror inte att hon var riktigt hungrig nu för hon blev inte ledsen när jag tog undan maten. Nu kryper hon runt och jagar katterna. Deras sötebrödsdagar är i alla fall över. Stackars djur! Haha, Ronja blir så glad när hon ser dem och kryper genast efter dem. Dom tur är för dem så är dom snabbare reaktionsförmåga, än så länge... Tänk när hon börjar gå och kan springa efter dem. Då blir det livat i luckan! Ja, haha... Som jag brukar säga: den som lever får se.
Snart kommer Mats hem och med sig har han Tessa. Skoj! Han hade köpt den trädgårdsmöbel som vi bestämt utan en lite större och nån tusenlapp dyrare. Den var för visso mycket snyggare. Inga dynor köpte han idag heller då han inte litar på sitt inredningssinne utan vill ha med mig. Så vi åker in imorgon så tittar vi ut nåt tillsammans. Kommer att bli SÅÅ fint på vår altan. Bilder kommer när allt är färdigt.

Tjoho / Jåz

Kommentarer
Tuss

Jo vi har sett Benjamin Button å tycket den var rikitgt bra. Vi är också hemma då, ska på fest på skönviksberget. Våra vägar kanske hinner mötas, det brukar ju va en del att hinna med när man är hem=) Men om inte annat så ses vi ju som sagt i Augusti.

Hälsa Tessa så mycke me stora kramar.

Ha en underbar kväll. Kram kram.

2009-06-13 @ 15:02:14 | http://tingelingtuss.blogg.se/
sara

ska bli kul att se hur trädgårdsmöblerna blir!



jag har inte köpt den där barnmaten än men har funderat på det. den är ju dock dyrare än den vanliga så är väl därför jag inte provat ännu.

2009-06-13 @ 16:10:18 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback