TACK alla!

Igår när jag, mamma, pappa, syrran och Ronja var hemma hos Bosse och Anna-Lena och fikade på eftermiddagen fick jag en tidig 25-års present. EN CYKEL! Tack alla ni! Den var från alla som var där och Anna-Lena hade gjort så fint med snören på den. Mats kom cyklande på den och plingade. Den är så fin och så himla skön att cykla på. Jag och Mats tog en liten cykeltur igårkväll innan middagen, då mamma och pappa kunde passa Ronja. Vi har ju ingen cykelbarnstol än, men det ska införskaffas snarast! Men först ska vi köpa bilbarnstolen på söndag.
I alla fall så blev jag JÄTTEGLAD och rörd av presenten. TACK alla! Det är det bästa ni kunde ha gjort för mig. Och det spelar ingen roll att jag fick min present 2 månader innan jag fyller år. Det är ju nu när det är högsommar som jag har mest användning för den, och inte sen i slutet på augusti när säsongen nästan är över. Dessutom behöver jag en cykel att ta mig till stallet på.

Rest in peace, king of pop / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback