Skitväder igen

Har varit så underbart sommarväder och jag har inte varit inne många sekunder. Jag rörde inte ens datorn på två dagar. Helt otroligt för att vara mig. Jag kan säga att jag hade en del blogginlägg att läsa på Bloglovin´ efter det...
Igår morse var jag och Ronja på utflykt till en lekplats med öppna förskolan. Jättemysigt var det och himla skönt väder. Vi la ut filtar så att dom små barnen kunde vara där och så satt vi och pratade, fikade och sjöng. Ronja kröp omkring som bara den. Hon började ju krypa i lördags när jag hade åkt in till stan för hopptävlingarna. Och sen har hon bara blivit bättre och bättre. Min duktiga lilla kicka...
Ja, Norrköping Int Horse show var bra. Men det var VARMT! Som en wokpanna och vi wokades kan jag lova. Värsta brännorna fick vi. Men det var himla skoj i alla fall. Skönt att bara vara jag och Tessa, hund och barnfri. Efteråt följde hon och Micke med ut hit och vi gjorde tacos. Mums var det. Sen spelade vi badminton. Och GISSA om jag har haft träningsvärk i högerarmen efter alla smashar. AJ! Men det var grymt skoj!
I söndags jobbade jag hela dagen. Och det gick bra. Nu har jag sommarlov pch jobbar inte förens i augusti igen. Vi får se om det dyker upp nåt mer. Alltid trevligt med lite extra cash. Vi måste köpa en riktigt utemöbel till altanen så man kan sitta ute och äta varma dagar, som i lördags. Dte blir ju så himla varmt inne också... Källaren är skön att vara i.
Idag är det grått och 15 grader bara. Så idag ska jag få lite gjort. Träna, plocka undan och läsa lite. Himla spännande i min bok nu!
Till helgen ska Tessa komma ut och vara med mig och Ronja. Mats ska in till stan och fixa en massa saker. Så vi ska baka om det är kallt, vilket det ska vara fortsatt hela veckan/helgen.

Bye / Jossan

Kommentarer
Sara

ja det har verkligen varit härliga dagar med sol. Nu regnar det för fullt här och termometern står på 11,8 grader.



Skorna har jag köpt på skopunkten!

2009-06-02 @ 10:27:08 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback