Om dagen igår

Igår var det full rulle när Mats var ledig. Som vanligt!
Jag tränade på förmiddagen och sen vi var på Vårdcentralen och Mats fick sitt finger omlagt.
Jag hämtade ut mina nya p-piller och hoppas att detta ska funka bättre.
Vi var inne i stan en sväng. Tittade på Jojjo när hon jobbade :-)
På Bauhuas hittade vi utemöbler som vi ska köpa.
Vi kunde tyvärr inte frakta hem dem igår eftersom det var fullt hus i bilen.
Men på lördag ska Mats åka in och köpa dem.
Och då är det 40% rabatt på dynor också. PERFEKT!
Hittade dynor som jag vill ha. Ska även köpa en snygg vaxduk att lägga på för att skydda träet.
Så när Mats har hämtat hem möblerna ska jag städa och göra fint ute på altanen.
Det måste ju vara fint när mor, far och syster kommer. Hoppas på fint väder så vi kan sitta ute och käka.
Dom lovar fint väder på Midsommar än så länge. HOPPAS!
Igår ringde Mats runt till sina grabbar och bjöd in dem. Så det blir fullt hus här.

På min önskelista!
Jag har förresten hittat en cykel som jag vill ha. Tänkte att jag ska önska mig den i födelsedagspresent av alla.

En Merida Comfort Nexus med 7 växlar. Den ser såå bekväm ut och jag hoppas att jag får den! Bryr mig inte om att jag bara får en present av alla. Får jag denna så blir jag riktigt glad! Denna bild har jag lånat från hagacykel.nu. Där köpte Mats sin cykel och han säger att det är bra där.

Håll tummarna! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback