Måndag igen

Vad ska vi hitta på idag? Ingen aning. Inget speciellt planerat.
Har ringt Kvinnokliniken angående mina mini-piller som INTE funkar. Får se hur det blir med det.
Nu ska jag bädda sängen och sen kanske ut en liten prommis.
Sen ska jag träna, och titta på Vänner.
Jag sov dåligt inatt men har inte varit trött som jag var igår.
Igår var jag sjukligt trött hela dagen, även om träningen igår gick bättre än vanligt.
Tråkigt för Robin Söderling att han inte vann Franska Öppna. Men han tog sig i alla fall till final och slog ut Nadal.
Way to go Robin!

Vi hörs / Jossan

Kommentarer
Sara

hur menar du att de inte funkar. Är du gravid? =)



2009-06-08 @ 18:26:30 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback