Låt den rätte komma in

Ni MÅSTE läsa den boken om ni inte redan gjort det! Den är helt underbart bra och så välskriven. Nu ska jag se filmen också hade jag tänkt. Den har tydligen blivit hyllad utomlands. Ska se om jag kan få tag på den till helgen. Tessa brukar gilla vampyrfilmer, det är inget för Mats. Visst, jag gillar väl inte direkt sånt heller, men denna bok är så bra. Den känns inte larvig utan väldigt verklighetstrogen. Så då borde filmen vara bra. Likadant är det med Twighlight, den är inte heller overklig och fjantig.
Det jag gillar med Låt den rätte komma in är att den utspelar sig i Stockhomsförorten Blackeberg och allt är liksom verklighetsbaserat. Det bidrar ju till att den känns verklig och välberättad.

LÄS DEN / Jossan



Kommentarer
Tuss

Nja jag vet inte riktigt om jag håller med dej jag kom bara igenom halv boken å tyckte inte om den å filmen tycket jag inte heller om. Men eftersom att du gillar boken kanske du tycker om filmen med=)



Hoppas Du haft en fin dag.



Puss puss

2009-06-04 @ 21:41:55 | http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback