Klappat och klart!

Åh, jag är galet peppad! I höst kommer jag varje torsdag kl.18.30 under 12 veckor att befinna mig på Mastad Islandshästar för lite trevlig lektionsridning. Och det ska bli SÅÅ himla roligt!Jag har verkligen saknat ridningen, och i sanningens namn, ridning på islandshästar är riktig ridning, i alla fall för mig. Det ska bli så himla roligt alltså! Hoppas att kunna få in en fot och kanske få hjälpa till lite extra. Helena verkade nöjd med mina tidigare erfarenheter av islandshästar och hon tyckte att det var jätteroligt att jag ville börja rida där. Det kommer även under sommaren att vara privatlektioner för en isländsk ridinstruktör. Hoppas verkligen att hon ska tycka att jag är bra och att man på så sätt kan få in en fot som sagt. Jag skulle inte tacka nej till en häst att rida osv.
Ja just ja, familjen är här. Dom kom igår och resan gick bra. Idag har vi varit i Söderköping och gått längs med kanalen och ätit glass. Det är VARMT! Imorgon ska vi in till Norrköping för att promenera Strömsrundan, käka gott på Provencale och spela minogolf.
Men ÅÅÅHHH, vad jag längtar till i höst nu alltså! Jag kan knappt vänta alltså... Visst, det kostar ju lite, men det får det ta mig tusan vara värt! Jag som red JÄMT förut, och jag trivdes verkligen med det. Saknar hästarna nåt enormt, doften och gemenskapen i ett stall. Det är något visst! Helena verkade så himla trevlig och det ska bli skoj att få rida för henne.

JAG LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback