Jag har hittat den...

...perfekta inflyttningspresenten till min syster. HAHA! It´s gonna be grrrreat! Ikväll blir den min när Mats har kommit hem och kan hjälpa mig.

Några bilder från idag som Mats knäppte på lunchen.



Vilka knubbiga små armar!

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och handlat så att jag kan göra egen barnmat. Känns som enda alternativet för oss nu. Ronja gillar inte burkmaten som finns i affärn, bara vissa rätter. Och dessutom så finns det inga fiskrätter alls. Så det är främst det som jag har letat och hittat recept på. En MASSA bra recept, så nu ska här lagas barnmat!

Tjoho! / Jåz

Kommentarer
Sara

hi hi ja det är inte lätt det där med att kommentera

2009-06-08 @ 20:52:14 | http://sarasrum.blogg.se/
Sara

vad heter pillren? jag åt cerazette innan graviditeten och hade då mycket mens under några månaders tid men sedan slutade den och jag hade ingen på ett år då jag slutade me dem för att bli gravid

2009-06-09 @ 09:54:09 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback