Härliga helg!

Nu är det fredag igen och helg. Mats hat tagit semesterdag idag pga av skadan han fick på jobbet igår. Så vi har haft lyx med pappa hemma jag och Ronja. Inte för att han kan hjälpa mig nåt speciellt. Det är snarare så att jag få hjälpa honom.
Usch, nu börjar det regna... Och som det blåser sen. Riktigt tråkigt! Men det gör inget. Jag har hundra saker att göra inne ändå. Jag har diskat och plockat undan i köket. Nu ska jag plocka undan lite i hallen och övriga rum. Sen ska jag dammsuga. Väntar bara på att Mats ska komma hem. Han var tvungen att gå bort på jobbet en sväng över luncherna och hjälpa till lite. Sen måste han bort på vårdcentralen och lägga om såret tror jag. Det har blött igenom två ggr idag. Och det gör så ont i kroppen på mig... AJ AJ AJ AJ! Stackars min lilla älskling. Tur att det gick så bra som det gick i alla fall. Dom där skärmaskinerna är ju livsfarliga!
Nä, nu har jag inte mer tid för blogg för tillfället.

I´ll be back / Jossan

Kommentarer
Sara

men usch, har han skadat sig allvarligt?

2009-06-05 @ 21:00:12 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback