Ertappad!

Jag kom nyss på Ronja med att sitta och "läsa" sin pappas Vi i villa-tidningar. Good luck reading them dad!

Och här skulle det alltså ha varit en bild på Ronja i färd med att demolera sin käre fars tidningar som han så lämpligt lagt på golvet till hennes förfogande (mamman undrar, varför?) men det funkar alltså FORTFARANDE inte att lägga upp bilder. I alla fall inte för mig. ÅÅÅHHH, så irriterande! När jag lägger upp bilder så har det ett syfte, att visa min familj där hemma som är långt borta och inte får träffa Ronja så ofta. Och naturligtvis för andra också, som farmor och vänner som vill se lilla prinsessan. Men hela min anledning till att blogga flyger nu sin kos när jag inte kan lägga upp bilder och jag är så arg. Jag får väl fortsätta städa till festen imorgon då.

Morrr / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback