Bilder från v.26

Här kommer lite bilder från mamma, pappa och systers besök här nere. Enjoy!

Ronja och morfar.


Mingolfspel blev det så klart. Undra om det har gått bra för pappa på det där hålet? Han ser ruggigt nöjd ut!


Ronja och mormor passade på att mysa mellan banorna.


Jag och Ronja.



Ronja på gräsmattan.


Pappa och Mats inspekterar min nya cykel.


Hela gänget på fika i Glädingstad. (Farmor, farfar, mormor, moster och Ronja).


Jag och min käre far. Kolla in likheten på snokarna! SKRÄMMANDE! :-D



Jag, i egen hög person.


Och så en till söt bild på Ronja så klart!


Veckan bjöd på underbart väder! Vi satt ute och åt middag så gott som alla kvällar. Vilken tur att vi hade köpt nya utemöbler. Nu var det jättefint att sitta där. Vi spelade kubb och satt på gräsmattan med Ronja som ville krypa runt och plocka blommor. Slutsats: jättemysig vecka! Snart åker vi upp till Sundsvall. Wiiieee!
Denna helg har varit toppen och igår var det fest som bara den. Jag, Tessa och Matilda festade med besked och gick på Palace och dansade häcken av oss. Jag tror aldrig att jag har dansat så mycket. Vi satt inte en enda gång! Grymt rolig kväll! Igår på dan var jag och Tessa på stan för att hitta nåt att ta på oss. Jag fyndade 4 klänningar för 800 spänn, och en kofta på rea på Gina Tricot. Jag köpte en vit klänning igår som också fanns i svart. Tyckte om den vita så mycket att jag bestämde mig för att gå upp på stan idag innan Mats kom för att köpa en i svart också. Och då sprang jag på en kjol för 99 kr som jag bara var tvungen att köpa. Så nu är jag set for the summer! HÄRLIGT! Man vill ju ha lite fint att ta på sig tills vi ska till Stockholm 7-9 juli och när vi får besök av Erika och Martin. Och naturligtvis när vi åker upp till mamma och pappa.
Idag var vi på Babyproffsen och handlade ny bilbarnstol. Så nu är det färdigt! Hon kommer att åka kungligt i denna tror jag.
Läskigt varmt ute idag, men det är skönt också. Jag och Tessa gick en sväng på förmiddagen efter att huvudvärken hade försvunnit och vi hade tryckt i oss några mackor och lite chipsrester från igårkväll. Vi gick runt Strömmen och det stod helt stilla, inte så mycket som en vindpust! Tummen upp för att detta väder ska fortsätta hela veckan. Det slår väl om lagom till fredag sen när Mats går på semester. HOPPAS INTE! På onsdag ska vi åka in och köpa cykelbarnstolen, så vi hoppas på ljumma sommarkvällar nu när Mats har semester så vi kan dra ut på härliga cykelturer. LOVELY!

Over and out / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback