Some pictures from the Timråresa

Här kommer några fler bilder från veckan i norr.

Syster och vovvarna.


Jag och Ronja i pappas/morfars kök.


Ronja och morfar på prommis.


Ronja, mormor och pappa Mats hemma hos mormor.


Mats och jag spexar till det lite :-D


Syster och mamma på väg till minigolfen.


Jag och Mats i en häftig "actionbild"!


Minigolfmatchen...





Ronja testar min gamla Bulamössa. Snygg? Nja, men Ronja är i alla fall bedårande söt i vadsomhelst!


Ronja fick även testköra en traktor som morfar sparat åt henne. Det var jag och syster som hade den när vi var små.


Det finns några bilder till, men jag orkar inte sitta med det nu. Jag är hungrig.

Later / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback