Semestern i bilder so far

VARNING! Det blir en LÅÅÅNGT inlägg!


Tessa och Micke var på besök första helgen på semestern.


På väg till Stockholm. Glada som bara den!


Mats har köpt för liten keps tror jag...


Haha, vilken bild på mig. Munnen full med mat! :-D


Familjen på Gröna Lund.


På Grönan vann vi ett nytt barn, Center Alvåg på 2 kilo :-D


Jag och Ronja på Skansen.


Mats och Ronja på Skansen med Stockholmcentrum i bakgrunden.


Åskovädret över stan som vi slapp på Skansen.


Regalskeppet Vasa. Pampigt värre!


Jag och bästa Terre. Var så roligt att ses!


Terre & Ronja.


Erika och Martin i Söderköping.


Minigolfmatch på Himmelstalund. I was on fire! Åtminstone till en början... :-)

Mats, Erika och Martin på promenad runt Strömmen.

Det var alles / Jossan

Kommentarer
Sara

roligt me bilder =)

2009-07-13 @ 22:22:43 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback