Inte så mycket värt att skriva om

Idag har vi inte gjort nåt speciellt alls. Finns inte så mycket intressant att berätta. Bara ointressanta grejer. Jag har läst (är nästan klar med Stephen King-boken), jag har stekt köttbullar, vi har varit en sväng i affären för att handla saker till köttbullarna... Ja, that´s pretty much it. Ronja har sovit, ätit och bajsat som vanligt.
Nu kommer Mats hem vilken sekund som helst, och då har han semester! Tre härliga veckor tillsammans. Hoppas på hyfsat väder. Dom ändrar sig stup i kvarten på SMHI. I helgen ska vi nog ut till stugan, på söndag tror jag. Jag vill bada! Har ju köpt ny fin bikini som måste invigas. PLUS att jag har köpt en till som jag väntar på Posten. Spännande! Man måste ju ha nåt att byta med. Och den är en helt annan färg och helt annorlunda modell än den jag köpte i stan.

Bajj bajj / Jåz

Kommentarer
Tuss

Jag jobbar nästa vecka till fyra alla dagar. Men vi kanske hinner att säga hej till varan iaf. Vart ska ni bo?

Ha en helt underbar lördag.

Kram kram

2009-07-04 @ 09:12:48 | http://tingelingtuss.blogg.se/
Tuss

Jag jobbar till fyra. Men globen är ju inte långt ifrån där vi bor=)

Vilket datum var ditt 25-års kalas?

Kram

2009-07-04 @ 09:51:01 | http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback