Dressed for sucess

Ronja fick en massa nya fina kläder när vi var uppe i Timrå och hälsade på, allt i storlek 74 och 80, så hon kan ha dem ett tag!

Klicka på dom små bilderna för att se större.


Dessa plagg är fynd från KappAhl.


Dom här grejerna hittade vi på rean på ICA Maxi.


Present från gammelmormor och gammelmorfar. (Också från ICA Maxi fick jag höra).


Present från gammelfarfar och Lilja. Det är någon dam som stickat den men kommer ej ihåg vad hon heter.


Denna hittade jag i en kartong i mammas förråd. Jag hade den när jag var liten och sen hade vi den till dockorna. Den är inte särskilt snygg, men lite retrocool och roligt eftersom man själv haft den.


Denna jacka fyndade jag på Lindex på Farsta Centrum. I storlek 80 och ganska stor, så förhoppningvis kan hon ha den i vinter. Det är fleecefoder och sen är det galonyta på den. Perfekt i detta slaskiga klimat som råder här på vintrarna. Nu måste jag bara hitta ett par byxor till.


Och sist men minst, en dagens på Ronja. Jeanstights och t-shirt från KappAhl skinnskor från BoBoux. Hennes nya grej, att peka. Hon pekar på allt nu för tiden.
Ja, det var alla kläder som hon kammade hem på en vecka. Så nu är hon klädd ett tag och vi är redo när vi ska byta storlek. Hon har ju lite blandat, 68 i några bodys, 62 i en, 74 i dom nya kläderna och några 80 också.

Tjing / Jossan

Kommentarer
Sara

jättefina kläder. vad söta jeanstightsen är som hon har på sig

2009-07-31 @ 08:59:24 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback