Uppdatering

Igår packade vi och städade yttligare. Ronja tog sig en titt inne i det lilla sovrummet där alla kartonger och saker finns samlade.

Oj, vad mycket kartonger, tänker Ronja.



Lillla sessan sover på maten just nu. Så jag ska passa på att äta lite frulle. Igår kväll var jag och Tessa på bio och såg Twilight. Bra film! Snygg kille! Kvällen var fulländad. Nästa helg ska jag och Tessa till stallet och umgås. Ut och köra lite med hästen. Det ska bli mysigt! Hoppas bara att han inte är såå himla pigg.
Nu är alla tavlor och annat nere från väggarna och mattan som har legat i hallen är kastad, ÄNTLIGEN! Så nu är det verkligen kalt och tråkigt. Men härligt, för nämare flytten kommer vi.
Har tänkt länge att jag ska lägga upp bilder på planlösningen i huset, så ni får ett litet hum om hur det ser ut! Men jag får inte till det ju... Mats får hjälpa mig sen.

Nu, frulle / Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback