Unnderbara älskade unge!

Jag älskar min älskade lilla dotter. Hon är bara så himla underbar och jag önskar att ni alla kunde känna det som jag känner. Och jag hoppas att alla ni som inte fått träffa henne än, får göra det snart. Och att ni kommer att gilla henne.
Idag har varit en stor dag i hennes lilla liv. Först har hon lärt sig att vända sig från rygg till mage. Och hon gjorde det flera gånger nu. Så fort jag la henne på rygg så vände hon sig. Så hon har verkligen fattat galoppen. Synd bara att Mats inte hade hunnit komma hem. Men hon har bjudit pappa på några vändningar också.
Sen skrattade hon för en stund sen också. Alltså hon verkligen skrattade, "haha"-skrattade! Det var så underbart att höra och hon var såå söt. Jag satt och skrattade med henne och gjorde ett ljud som hon tydligen tyckte var väldigt roligt. Vi hade nog kunnat hålla på hur länge som helst. Hon var så glad och uppspelt.

Här kommer bilder! Så här roligt hade mamma och Ronja för en stund sen. Och då var hon så här glad! (Vi ursäktar den halvnakna och likbleka pappan på bild nr 2). Det är ju trots allt världens sötaste Ronja man ska titta på!



Älskade Ronja / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback