Om dagen idag

Idag är det regnigt och grått och jga har precis pratat med Försäkringskassan. Jag har fortfarande inte fått något barnbidrag för december. Hmm... Jaja, jag hoppas att dom fixar det nu. Det är ju andra gången jag ringer om detta nu.
Jag tror att vi ska gå ut och gå, trots att det regnar lite. Jag måste komma ut känner jag. Fast först måste Ronja äta lite. Hon är lite gnällig just nu. Inte alls jobbigt att lyssna på...
Tänk, snart flyttar vi, det är ju nästa vecka. Och på lördag ska jag och Mats på Peter Johansson. Underbart! Frågan kvarstår: vad ska man ta på sig? Jag har typ packat ner alla mina kläder. Men några paltor har jag väl kvar i alla fall.

Ronja idag, med fin röd body från Daniel och Maria. Med små Bambis och ekorrar på! Och så sina tuffa jeans till det.


Vrååål / Jåz

Kommentarer
Sara

Vilken sötnos =)

2009-01-20 @ 14:52:57 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback