Måndagsmys med Ronja

Tyvärr blev det ingen bild förut på de ekologiska kläderna, då lilla prinsessan spydde ner dem. Och sen spydde hon ner en pyjamas, så ikväll är hon inne på den andra. Vi får lägga upp bilder på eko-kläderna någon annan dag.

Några rykande färska (som vanligt) bilder på lilla solstrålen i sin fina stjärn-pyjamas, inköpt på Sis & bro. Min nya favoritbutik vad gäller barnkläder. Det är även därifrån som jeansen kommer och den söta tunikan. Där kommer jag att hänga framöver. Riktigt fina saker till bra kvalité. Jag är ju även en sucker för Polarn o Pyret. Liiite tråkiga kläder ibland, men just nu finns det väldigt mkt fint där. Det är ju ganska dyrt, men man får mkt för pengarna tycker jag!

Denna body med Hello Kitty på från HM är jag just nu galet sugen på. Är Ronja också det tro? :-)


Och dessa ursöta hängselbyxor i blå denim, också från HM. Söta, eller vad?



Underbart litet Hello Kitty-set. Fast det är klart...hon har ju kläder så hon klarar sig ett tag. Men lite nya kläder skadar väl inte? Jag tror bestämt att det blir en shoppingtur på stan på onsdag, om vädret är mildare! :-)

Som sagt, Ronja ikväll rödflossig i ansiktet och söt!





Jahapp / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback