Fortsättning...

Här kommer mera...

Jag har förlorat Mats till Mattias. Ni ser ju själva, kära som aldrig förr :-D


En trött Mats, en glad Sofia och lilla Pelle :-)


Varför tafsar Sofia på mig? Hmm... :-D


Vad gör jag? Jo, det ska jag berätta. Jag leker Linda Isaksson, syns inte det? Vampyr kanske? Kolla huggtanden!


...och det var tydligen galet roligt, att döma av mitt skratt!


Medans dom andra barnet sov snällt, höll Ronja låda till halv ett. Hon ville ju självklart vara med om sitt allra första tolv-slag. Och jag fick dricka champagne i år! Vilken lycka, trots att det smakar BLÄ! Och så dansade jag lite spontant också, och då passade ju naturligtvis Mats på att knäppa en bild. Jaja, låt gå för denna gång! :-)


På det hela var det en väldigt lyckad kväll, även om vår dotter kunde ha fortsatt sova vid nio när hon somnade till. Men, det gör inte så mycket. Vi hade en jättetrevlig kväll med god mat (löken var exeptionellt skuren av mig) och en massa trevligt sällskap i Mattias och Lottas nya hus i Smedby. Synd bara att inte Per, Carro och Elliot var där :-( Men då kunde vi diskutera möhippa och svensexa inför bröllopet i sommar. Inget ont som inte har något gott med sig :-) Dessutom fick vi reda på att killarna ska lägga om taket på Daniel och Marias hus i sommar, och efteråt blir det fest! Perfekt, för då har vi flyttat och har krypavstånd hem sen :-D Nää, barnen ska väl vara med så det blir väl lugnt. Inte för att vi brukar ha speciellt vilda fester. Men jag har lovat Sofia en vild inflyttningsfest på Östkindsvägen med ABBA Singstar, poledance och barr i bävern :-D Detta ser vi fram emot.
Idag på eftermiddagen åkte vi ut på ett spontant besök hos Bosse och Anna-Lena. Och då blev vi bjudna på middag, världens godaste pannbiffar som jag älskar. Det var mysigt och trevligt! Tack så mycket för det :-)
Imorgon jobbar Mats hela dagen så jag och Ronja är ensamma. Men vi har att göra ändå, så oss går det ingen nöd på!

Gonatt! / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback