En snabb uppdatering...

...innan vi drar vidare på nya äventyr. Vi ska fika med Carro och Elliot på Pappa Grappa om 45 min.

Ronja har tagit på sig sin fina rosa klänning med blommor på, dagen till ära. Den har hon fått från fam. Malm i Oskarshamn.




Hon kämpar på med att försöka vända sig idag också. Och hon är ju ruggigt nära! Hon ligger i babygymmet och sliter i mumintrollen och försöker få tag i blomman som sitter på ena sidan. Det är en spegel på den så hon kan se sig själv.
Nu ska vi snart gå. Jag har gjort iordning ersättning i en flaska om hon skulle bli hungrig när vi är där. Jag har ammat så mycket på morgonen/förmiddagen så jag tror inte att det finns så mkt kvar. Och dessutom är det skönt att bara kunna ta fram flaskan. Inte för att jag skäms att amma offentligt, emn det är bekvämare med flaskan. Lika bra att vänja sig om jag nu ska sluta amma snart. Kommer ju att fortsätta på nätter och mornar så länge som möjligt. Men hon blir ju inte mätt, så jag orkar inte hålla på och tjafsa. Och idag är kameran nerpackad!

On the road / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback