En shejk i vår soffa!

Ronja har bytt namn, heter numera Abdullah Alvåg :-D Storsover.

 
Idag på förmiddagen var vi på Lekhuset och köpte en vanlig bitring med spöket Laban, och en bitring med en panda på som det är vatten i som man ska stoppa i kylen. Skönt när det kliar och gör ont när dom börjar få tänder. Jag hittade även ett grattis-kort med hennes namn på. Jag slog till! Visst, det är 9 månader tills hon fyller år. Men det är inte så ofta man hittar saker med Ronja på, så jag var tvungen.
Nu ska jag packa lite av Ronjas saker i kartonger. Packa ner lite kläder som hon inte kan ha längre, en hel kasse med kläder... Sorgligt! Snart flyttar vi. Åh, vad roligt!

Vi hörs / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback