En mysig stund med Carro och Elliot

Nu har vi precis kommit hem från fikat. Vi gick en promenad efteråt för att barnen skulle somna. Och Ronja fortsätter sova nu. Skönt med en stunds avkoppling.
Vi sprang på Fridus och Ronja sov som vanligt! Men precis när hon sa det så slog hon upp sina små blå och smilade sitt gulligaste leende mot Frida. Så gulligt! Så nu har vi gjort hennes dag idag.
Carro knäppte några bilder. Hon skötte kameran eftersom någon måste ju göra det också. Och så var hon bara glad att slippa vara med på bild. Eller hur Carro? ;-P

Ronja får sig en matbit, men det var först efter att mamma proppat i sig en ljuvligt god chokladmoussetårta. Med vatten till då så klart! :-D Jag måste permanenta håret ser jag nu också, ser för hemsk ut!


Jag, Ronja och Elliot (Ronjas pojkvän) :-D


Bara Elliot (sötnos). Galet lik sin far!


Ronja trött och hungrig


Ja, det var vår mysiga eftermiddag på Pappa Grappa. Nu ska jag diska undan innan monstret vaknar, och röra ihop pannkakssmet. Det är ju fredag = pannkaksmys!

See you later / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback