Dagens busungar!

Nu är vi hemma igen efter fika hemma hos Carro och Elliot. Jag knäppte några bilder!

Ronja vilar lite medans Elliot röjer runt på golvet.


Dagens glada mys-Ronja.


Dagens mys-Elliot.


Carro och Ronja pratar lite.


Det var en trevlig fikastund. Blir nog sista gången vi träffas innan vi flyttar. Tråkigt! Men det är ju inte sista gången. På vägen hem gick vi in på Drömgården och hälsade på Sofia. Hon jobbar sin första dag idag efter föräldraledigheten! Nu är det pappa Pelle som är hemma med Viggo. Mats och Pelle ska träffas på onsdag, med barnen. Så jag blir helt ensam här hemma. Känns lite konstigt, men det ska bli skönt! Det finns alltid städning här hemma, och så kanske jag springer upp på stan och kollar några grejer när jag ändå slipper barnvagnen.
Snart kommer Mats hem. Jag ska försöka packa lite saker i kartonger, och bara allmänt fixa iordning här hemma. Det ser ut som ett bombnedslag. Men jag kör med vår favoritursäkt; vi ska ju faktiskt flytta snart!
Fatta att det bara är 11 dagar kvar, sen bor vi inte längre på Trädgårdsgatan i Norrköping. Vi ska bli Vikbolänningar. UNDERBART!

Hej hopp / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback