Uppdatering från snöiga norrland

Här är det mycket snö! Det är ju så himla fint. Jag saknar nog snö mer än vad jag tror när jag är hemma i Norrköping. Helt underbart med fin snö. Och så kan man åka pulka!
Vi skulle köpa en pulka idag, som man kan ha här hemma hos mamma och pappa tills nästa vinter. Men tror du att det finns någon att få tag på? Inte en enda pulka! Iofs har vi inte varit på Barnens Hus än, men vi ska åka då dit på måndag.
Vi var en liten sväng på Birsta och träffade Christine. Hon hade en liten bebis i sin mage! Och det var SÅ roligt att träffa henne. Det var så många år sedan!
Vi gick en promenad på förmiddagen och det var helt underbart väder med en massa snö, blå himmel och strålande sol! Jag har knäppt en massa bilder här uppe och fler ska det väl bli innan jag åker hem. Så jag ska lägga in dem när jag kommer hem.
Imorgon ska vi och ut och gå. Och så ska vi kanske åka hem till min mormor och morfar, Ronjas gammelmormor och gammelmorfar.

Tjing / Jossan


Kommentarer
Sara

Kul att ni har det bra =)

2009-02-27 @ 22:07:21 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback