En liten paus

Vad det snöar ute alltså! Mats har varit ute och skottat uppfarten och trottoaren. För det ska man göra när man har hus :-) Ronja ligger i sin sänh och tittar på sin mobil, så jag fick en liten blogg-paus. Skönt! Hon har sovit jättebra inatt, och jag sov som en sten.
Snart ska vi åka in till stan och handla lite kläder till Ronja (allt har blivit för litet). Jag längtar som bara den tills på onsdag då jag och Ronja drar till Timrå. Hoppas bara att tågresan går bra och att hon inte bajsar eller något sådant jobbigt. Jag sitter visserligen i sista vagnen med stor toa och skötbord. Men bajsblöjor är till och med jobbigt hemma...
Jag skulle fixa lite bilder förut på vårt siovrum bland annat, men då hittar jag inte kameran! Är det inte typiskt! Jag vet inte var vi har gjort av den. Men jag ska göra en sista ansträngning senare.

Bye / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback