Vad hände med dagen?

Jag tyckte nyss att det var tidig morgon, och nu är det svart ute igen. Dagarna går alldeles för fort :-(
Vi har hunnit med att vara ute idag i alla fall medans det fortfarande var fint väder. Vi gick en sväng med farmor, och Ronja fick knata själv. Problemet är bara att hon oftast bara vill gå åt precis motsatt håll. Det går ju så långsamt!
Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Jag har inte orkat städa idag. Eller orkat hade jag säkert om jag hade tagit tag i det. Istället har vi lekt och busat och myst och jag har läst Män som hatar kvinnor. Den börjar bli spännande nu, ÄNTLIGEN! Tyckte den var lite seg i början, men nu börjar det arta sig.
Nu äter Ronja välling och vi väntar på att pappa ska komma hem. Det blir pannkaka med min mammas hallonsylt till middag. Mums! Sen Idol, choklad och cheddarpopcorn. Kan det bli bättre?
Imorgon är det hemmafixardag och vi har en diger lista som ska bockas av.
Vi skulle behöva åka på IKEA, det har vi insett länge, men det är först idag som Mats insett det akuta behovet av mattor i vardagsrummet efter att ha sett bilderna jag la ut igår. Även något på väggarna. Vi skulle behöva mattor till tvrummet också.

Varför är man inte miljonär? / Jossan

PS. Jag trodde att min iphone skulle hinna komma denna vecka. Tji fick jag! Alltid så med Telia. Skiiit!

Kommentarer
Camilla E Lindström

Hej,



Snubblade in på din blogg nu ikväll, va fin den är.



Hoppas att du haft en mysig andra advent.



Mvh Camilla, En mammas dagbok

2009-12-06 @ 21:56:00 | http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback