Min söta dotter just nu!

Tog just en bild på Ronja som blev så himla söt, måste bara dela med mig av den till er!



Usch vilket fult golv och fula tapeter det är här inne i vårt datarum ser jag nu när jag tittar på bilen. Förhoppningsvis kan vi renovera det snart! Golvet är original sen huset byggdes 1969, och tapeten är VIDRIG! När vi gör om här inne så ska vi ha samma golv som det är i Ronjas rum (ett mörkt klick-golv) och en neutral färg på tapeten så att nästa barn kan bo här inne vare sig det är en tjej eller en kille. Det blir nog snyggt! Sen vill ju säkert nästa barn så småningom ha en roligare tapet, men det tar vi då :-D

/Jossan

Kommentarer
Linda

Hon är så j-la SÖÖÖT din dotter!!!! Helt otroligt URSÖT! Jag har följt er lite för vi var septembermammor båda två på Min Bebis. Min dotter kom en dag innan Ronja. God fortsättning Kram

2009-12-26 @ 21:00:11
Josefine

Men Gud vad roligt Linda. Jag följer några septembermammors bloggar som jag såg på minbebis.com. Bloggar du eller? Skulle vara skoj att se vilka du och din dotter är. Känner nog igen er! Kort sagt: ROLIGT! ;-)

2009-12-26 @ 23:03:13 | http://josselyn.blogg.se/
Linda

Hej igen!

Såg att du svarat på mitt inlägg :) så skoj!

Jag var inte så skrivaraktiv på Min bebis, bara följde med så att säga, anonymt. Men tycker det är jätte skoj att kunna följa dig och har vart inne och sett alla fina september-bebisar på Min bebis även efteråt.

Jag kan skriva till dig privat om du vill och skicka någon bild på min dotter.

Men hur som helst så ville jag med inlägget innan mest berömma Ronja för hon är så söt att man blir tårögd när man ser henne! Henne får ni bannemej hålla hårt i!!! ;)

Ge sötnosen en jättepuss från mig och min dotter :) Kram Linda

2010-01-10 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback