Känner mig extremt nöjd!

Idag har jag verkligen gjort ALLT som jag hade planerat att jag skulle göra. Det brukar alltid vara nåt som faller bort, men idag är allt avklarat. Och detta mycket tack vare min underbara svärmor som var på promenad med Ronja och gav henne lunch så jag skulle få baka klart lussekatterna. Nu kan verkligen helgen börja!
Imorgon ska Tessa och Micke komma ut och hälsa på. Det ska bli supermysigt och vi ska försöka bygga pepparkakshus. Micke får vara barnvakt :-D
Imorgonbitti säljer dom julgranar på kyrkbacken och vi ska vara där i god tid för att hinna få en. Det brukar gå FORT åt, så det gäller att vara i tid! Sen ska den hem och smälta lite, och på söndag eller måndag kanske vi kan klä den.
Verkar som att det blir ändrade planer angående vår Timrå-tripp. Tanken har ju varit att vi skulle åka på onsdag, den 23. Men tydligen ska det snöa nåt hemskt både onsdag och torsdag, så nu kanske vi ska åka redan på tisdag. Då ska det inte snöa utan vara solsken och fint väder.
På söndag ska jag jobba... Tomteluva på!

Tokgumman... (Hon har själv satt på sig mössan).


(Bilder tagna alldeles nyss).

Givakt! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback