Helgen som var

Jaa, det blev inte riktigt klart med alla adventsstjärnor i helgen heller, så inga bilder har det blivit. Dock blev köket färdigt med gardiner osv. Så det kan jag bjuda på en bild på! Men bara om ni lovar att bortse från sladden som hänger ner helt slarvigt. Vi har faktiskt satt fast den en gång, men det lossnade. Förbannade IKEA-skit!



Igår var vi på julbord med jobbet. Jättegod mat som alltid när man är på julbord. Och trevligt! Ronja hade sin kusin där att leka med. Några bilder blev det där med. Fast bara på Ronja :-)

Ronja och pappa kollar in julgranen.


Ronja trashar julgranen. Jag ångrar plötsligt vårt beslut om att ha gran hemma i år... :-D


Vill ni se en stjärna? SE PÅ MIG! Ronja har blivit riktigt varm i kläderna och njuter av all uppmärksamhet.



Idag är det dödtrist väder. Jag behöver tvätta och städa badrum + toalett. Blä.
Maria är min räddare i nöden. Vi ska in till stan en sväng på eftermiddagen och fixa några to dos och ta en fika. Det blir trevligt! I övrigt har jag inte så mycket att tillägga fförutom att jag hoppas, hoppas, hoppas att min iphone kommer idag!

Take my little hand! / Jossan


Kommentarer
Sara

va fint ni har det i köket! Är era köksstolar från IKEA? vi ska köpa nya i vår.



söta kläder hon har =)

2009-12-07 @ 11:32:47 | http://sarasrum.blogg.se/
Åsa

Gud så söt hon var i den där röda klänningen, är det sammet??



Vi köpte köks-spotlights på IKEA, men de pajade efter 3 månader och det går inte att byta lampor i dem, så jag håller med dig om svordomarna :) Aldrig mer en IKEA-lampa i det här huset! ;)

2009-12-07 @ 22:16:04 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback