Per & Carros bröllop

I lördags gifte sig alltså våra kära vänner. Och vilket vackert brudpar dom var! Som två praliner, den stolta fjällskivlingen och lilla bullmamman.
Själva bröllopfesten var en succé och vi hade sjukt roligt hela kvällen! Helt galet. Tyvärr har jag för tillfället ingen parbild på mig och Mats, men hoppas kunna fixa det från brudens bror senare. Men en bild på mig finns i alla fall, om ni nu nöjer er med det :-) Ska se om man kan ragga ihop lite bilder från folk som knäppte mer än oss. Finns en fin bild på Pelles kamera med alla oss 5 tjejer ifrån "gänget". Hoppas på att kunna få den!



En bild på Carro den vackraste bruden, Sofia den vackraste vännen och mig.


En bild på barndomsvännerna som sjunger sin signatursång "Stad i ljus" (sjungs på alla fester).
Fr v. Pelle, Mats, Daniel (bestman och toastmaster), Per (vacker brudgum) och Mattias. Dom ser ut att ta i från tårna!


En eloge till Daniel som har gjort ett ENORMT jobb och även ett bra sådant. Slutar väl med att han får vara toastmaster på alla bröllop eftersom han klarade detta första med sådan bravur. Per och Carro är alltså först ut med att gifta sig i vårt lilla gäng på fem par.

GRATTIS min älskade vänner och TACK för an underbar dag/kväll/natt ;-D

Således är detta avslutat och idag fyller jag the BIG 25. Dock får jag den äran att städa huset på min födelsedag då min hårt arbetande sambo är på jobbet. Men det gör inte så mycket. Ikväll kommer det middagsgäster och det bjuds på något så extraordinärt som köttbullar, potatis och sås (givetvis hemmagjort alltihop).
Om två veckor är det 25-års fest! Då blir det FEEEST och givetvis lite SingStar som sig bör. Jag är ju en stjärna på det har jag hört :-D Jag och Carro har haft en del rätt hårda matcher, så hon är inte dålig hon heller, men jag är helt enkelt liiiite bättre :-D

Back to the städning / Jossan

Kommentarer
Sara

Va fin du va i klänningen och vilken fin brud =)

2009-08-24 @ 10:47:20 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback