Ny vecka igen

Igår jobbade jag hela dagen och det gick bra. Mycket att göra och dagen flöt fort förbi. Skönt!
Idag är det måndag igen och Mats jobbar. Jag och Ronja får sköta oss själva. Det blåser fortfarande mycket, dock inte lika mycket som igår, men vi får se om det blir någon promenad för oss. Trist väder! Usch...
Men på lördag, då är det bröllop. Skoj! Ska bli så skoj att träffa alla igen, få ha min nya fina klänning och framför allt, se bruden och brudgummen. De kommer att vara SÅÅ fina. Spännande att se Carros klänning! Har bara hört talas om den...
Ronja travar på ganska bra nu utmed möbler med fattar fortfarande inte riktigt tjusningen med gåvagnen. Men det kommer väl! Nu sitter hon här på golvet bredvid och bläddrar i en gammal Vi Föräldrar som verkar ha sett bättre dagar efter hennes framfart. Ronja the destroyer! :-D
Nu ska jag gå ut och hämta posten, sen måste jag diska.

Vi hörs senare / Jossan

Kommentarer
Sara

Tog tid innan Max fatta gåvagnen också men nu går han breda och staplande steg med den.



Max älskar tidningar. Problemet är att han helst vill äta dem =)



tack igen för tipset om fjärrkontrollen och ris. Nu funkar den =)

2009-08-17 @ 10:27:25 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback