Idag och igår

Igår tog jag och Ronja bussen in till stan och träffade Tessa. Gick en promenad runt Strömmen och satt på Färgargården och åt glass. Hur mysigt som helst och skönt att komma ut. Sen följde vi med henne hem en stund innan vi tog bussen hem igen vid 16.25. Lyckad dag! Tyvärr så glömde jag kameran. Så himla synd, men jaja.
Idag har vi mest grejat här hemma, handlat, klippt gräs, rensat ogräs, dammsugit, vikt tvätt och allt det där roliga som man måste göra. Men vi har tagit det lugnt också. När Ronja sov mellan 13 och 15 så låg vi på sängen och slappade, jag med ett par skvallertidningar och Mats med sin Iphone of course!
Nu vankas det grillat till middag så Mats styr med grillen. Mums! Jag känner bajslukt så det blir att byta bajsblöja tror jag. Underbart så här på en lördag? Nja. Väger upp det hela med ett halvt glas vin. Gott!
Imorgon ska jag jobba hela dagen, 9:00-19:15. Det ska bli skoj, jag jobbar med roliga människor. Bara tjejer hela dagen, undra hur det ska gå? :-D

Hejdå! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback