Fyndat!

Måste ju visa vad jag och farmor fyndade till Ronja förra torsdagen i Söderköping. Vi "råkade" snava över några reor. UNDERBART!

En söt kofta med sjöhästar på från Esprit i storlek 74.


Gullig tunika/tröja från Smått och Sött i storlek 80.


Finaste blusen från Smått och Sött (lite Odd Molly-inspirerad :-D) i storlek 92. Även lite av mina tofflor kom med på bilden :-)


Helt underbar vår/höstjacka från Laban fast med lilla Anna på. Dock lite stor än på ett tag, storlek 86/92. Hon är ju så himla fin i rött Ronja, det var mest därför jag slog till. Dessutom så är det ingen vanlig jacka som finns överallt utan lite speciell. Skoj med sånt tycker jag.


Ronja sitter och beundrar sina kläder. Eller är det mest lapparna som är skojiga måntro? Mmm, det kan man fundera på.


Tjing tjing / Jossan

Kommentarer
Sara

Gulligt

2009-08-13 @ 22:31:01 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback