En fågel har viskat...

...att det blir bröllop igen i oktober! Underbart ju. Nu är det Daniel (best man och toastmaster på Per och Carros bröllop) och hans Maria som ska slå sina påsar ihop. Den 17 oktober går den tillställningen av stapeln. Dock blir det endast vigsel eftersom paret inte vill ha nåt ståhej. Men det blir himla mysigt i alla fall! I Söderköping ska de gifta sig i en jättefin kyrka som jag dock inte varit inne i men sett bilder på. Sammanfattningsvis: SKITSKOJ! Grattis mina kära vänner.
Annars har det varit svärmors 60-års galej hela dagen. Mycket folk och god mat och fina presenter fick hon som hon förhoppningsvis (?) är väldigt nöjd med. Grattis Anna-Lena trots att du egentligen fyller imorgon.
Har även smsat lite med Carro och fått höra att deras bröllopsresa varit toppenmysig. På lördag är det 25-års fest här och dom skulle lämna bort Elliot till farmor och komma hit och festa "Sundsvalls-style" som Carro uttryckte det. Haha, there is only one way and that´s Sundsvalls-style! Underbart! Sen skulle dom även sova hos Pers mamma som bara bor en liten bit härifrån. Ska bli grymt skoj att träffa alla igen efter bröllopet och höra allt om det stundande bröllopet. Förrsten, Carro kallade mig partytjejen nr 1 i ett mejl hon skickade. Undra om hon baserar detta på mitt bordsdansande på bröllopet? :-D Till saken hör att jag INTE var jättefull, knappt full, men blev mer eller mindre upptvingad på bordet av Carros svägerska som utsett mig till den perfekta bordsdansaren. Vet ej varför, men jag sa väl inte övertygande nej eftersom jag stod där som enda gäst. Men skoj var det och jag gillar sånt. Dessutom fick vi stilpoäng för min prestation och tjejerna vann ju faktiskt över killarna i "Så ska det låta". BRAVO GIRLS!
Nu ska jag gå ner till soffan en stund och invänta min hårt arbetande sambo som agerat kökspersonal tillsammans med sin syster idag på deras kära mors kalas. Det var väl snällt? I och för sig kanske dom inte hade nåt val heller :-D

Good night everybody / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback