Uppiggande?

Jag tittar ut genom fönstret och det regnar. Grått och tråkigt! Här sitter jag med en sjuk bebis och bara väntar på att denna hemska sjukdom även ska inta min kropp. Blä! Allt känns botten. Jag är helt matt i kroppen (inbillar jag mig i alla fall) och jag tänker hela tiden att nu blir jag snart magsjuk. Men mattheten kan även bero på att jag inte ätit sen lunch igår. Åt en macka nu, men jag var inte vidare sugen. Ronja har fortfarande inte vaknat! Hon har nu sovit över 12 timmar! Mats sa att jag ska väcka henne om hon inte vaknat själv vid 10.
Snälla, älskade, söta, fina Ronja, BLI FRISK NU! Jag vill inget hellre än att hon ska bli sitt vanliga glada jag igen. Jag saknar "vanliga" Ronja som jag älskar så mycket. Och pappa Mats vill pussa och krama på henne igen.

In i dimman / Jåz

Kommentarer
Sara

Usch va jobbigt för oss! Vi trodde att magsjukan hade nått oss inatt då Marcus blev dålig i magen och spydde lite men sen dess har han mått bra så var nog något han ätit. hoppas ni slipper bli sjuka och att det blir en bra påsk trots allt! Var det nu din familj skulle komma?

2009-04-09 @ 17:35:18 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback