Härlig dag

Underbar dag idag. Så himla varmt och skönt. Efter öppna förskolan förut så somnade Ronja i vagnen trots att vi har så kort bit hem. Så jag körde med mig henne runt på baksidan och satte mig ute på altanen och läste lite. Och varmt var det. Jag satt i t-shirt och höll på att svettas ihjäl. Det fläktade inte heller. PUST! Efter en stund vaknade Ronja och jag drog upp henne på altanen med mig och hon fick några leksaker att leka med. Och verkade ganska nöjd med livet.







Och här satt mamman och latade sig. SÅÅ skönt! (Obeservera vår snygga fetinggrill i bakgrunden. På denna kommer många goda middagar att tillagas i sommar. Mumma!)


På bordet: sommarmåsten så som en bok av Janet Evanovich, Loka päron, Maryland cookies och lite Ronja-förtäring bestående av vatten och majskrokar.


Med andra ord en perfekt eftermiddag i solen. Vill egentligen ut igen, men det är så jobbigt att söka med Ronja. Och hon verkar mest lite småiririterad och inte alls sugen på att sitta i sin vagn. Nu hade det varit perfekt att ha den där matstolen från IKEA ute på altanen så kunde hon sitta med mig vid bordet. Men på söndag har vi den. Det utlovas varmt och fint väder här i helgen. Perfekt om vi ska till stallet och jag ska rida. Då är han lite lagom slö och kan inte sticka med mig :-D

So long suckers / Jossan

Kommentarer
Sara

va mysigt det ser ut!

2009-04-23 @ 17:51:11 | http://sarasrum.blogg.se/
Tuss

Hej hej där nere, ville bara säga hej å att jag saknar dej.



Kram kram till dej å en extra till tjejen å mannen.

2009-04-24 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback