FY på mig!

Nu har jag inte uppdaterat på en vecka nästan. Så himla dålig stil av mig, jag vet. Men det har varit fullt upp när mamma, pappa och syster har varit här. Dom åkte hem för en timma sen ca, så nu ska jag berätta lite om allt vi har haft för oss här.

Klicka på bilderna för att se dem större!
Vi satt ute på altanen i solskenet och myste.


Vi var ute och gick i det underbara vårvädret!


Vi har arbetat i trädgården, och fint blev det!


Vi firade påskafton ute på i stugan tillsammans med farmor Anna-Lena, faster Karin, Anders, och kusin Emil.


Invigning av nya spåret uppe vid Janssons Kärr, med tipspromenad och korvgrillning.


Ja, mycket roliga saker har vi gjort. Och många fler bilder finns det. Men nu orkar jag inte sitta med det nåt mer. Kommer någon annan dag.
Jag håller på att tvätta och ska städa undan och plocka lite. Dom nya sofforna kommer i eftermiddag. Och jag har köpt gardiner till vardagsrummet också, så jag ska låna Anna-Lenas symaskin och sy iordning dem.

Later / Jossan

Kommentarer
Sara

Låter som ni haft en härlig vecka =) Roligt att se bilder!



ja det gör verkligen ont när de bits med små vassa tänder i munnen!

2009-04-16 @ 12:58:41 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback